سرنا ویلیامز از سال ۲۰۱۶ تاکنون مقام نخست را در مسابقات ویمبلدون به دست نیاورده است اما پس از کسب هشت عنوان شخصی در باشگاه اعضای خصوصی «All England Lawn Tennis & Croquet Club»، حالا با مد پیش می رود.
سرنا ویلیامز سه شنبه در بازی برگشت خود یک لباس منحصر به فرد و شخصی از نایک را عرضه کرد که لوگوی آن از ۳۴ الماس سواروسکی ساخته شده است.
به گفته «هیدی بورگت»، مدیر ارتباطات جهانی در نایک، در فرایند ساخت لوگوی نایک از ۳۴ قطعه الماس استفاده شده است که سن و سال سرنا ویلیام در آخرین قهرمانی خود در ویلمبلدون را نشان می دهد. این فرم لوگو با ترکیب «brooch» به معنای سنجاق سینه و «swoosh» به معنای تیک، «Broosh» نامیده می شود.
ویلیامز مسابقه افتتاحیه خود را در ست های مستقیم برنده شد.
www.businessinsider.com