خبر

ماهی قرمز؛ ابزار تبلیغاتی عجیب مرسدس بنز

ام بی ای نیوز: مرسدس بنز ایمنی بالای محصولات خود را از طریق بیان یک داستان دراماتیک با درخشش یک پسر بچه و یک ماهی قرمز به تصویر می کشد.این آگهی تبلیغاتی با ورود یک پسر بچه به اتاقی کم نور و نسبتا تاریک با محوریت یک آکواریوم شروع می شود. پس از یک تعامل تا اندازه ای ملایم و مهربانانه با ماهی قرمز، پسر بچه با یادآوری داستان انیمیشن «در جستجوی نمو»، تلاش می کند تا به دوست ماهی جدید خود نزدیک تر شود.با این همه، ماهی توسط دوستان ماهی بادکنکی خود محافظت می شود که برای دفاع از این بچه ماهی، پف می کنند. به این شیوه بر روی لزوم محافظت از عزیزانتان تاکید می گردد (حتی اگر شما یک ماهی باشید).مسئولیت ساخت این اثر بر عهده «ترزا گاگنبرگر» و «مالت بولسکامپر»، مدیریت هنری آن بر عهده «لوکاس اشنیدر»، «ماتیاس بائر» و «کریستوف کاک» و کارگردانی اش بر عهده «پانترا» از شرکت فیلمسازی «Bwgtbld Gmbh» بود.mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.campaignlive.co.uk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا