خبر

مبارزه ارتش الوان با باکتری ها

بسیاری از برندها در روزهای پایانی سال اقدام به اکران آگهی‌های تبلیغات مختلفی می‌کنندرنگ الوان یکی از برندهایی ست که این روزها آگهی تلویزیونی را در حال اکران دارد. آگهی تلویزیونی رنگ الوان به منظور معرفی محصول جدید این برند است. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره این آگهی، گفتگویی را با محمد رادنیا مدیر روابط عمومی رنگ الوان داشته که در ادامه می‌خوانید.

رنگ آنتی باکتریال هوشمند الوان

رادنیا درباره محصول تازه برند الوان گفت: رنگ الوان بعد از طی تحقیقات و بررسی‌های مختلف و نیاز سنجی بازار محصول جدیدی را تولید کرده است. محصول جدید برند الوان، رنگ آنتی باکتریال نام دارد. این رنگ باعث از بين رفتن، مانع از رشد، تكثير و انتقال باكتري ها مي شود. این رنگ تخصصی، نکات فنی بسیاری را به همراه دارد و برای اولین بار در ایران تولید شده است. در واقع می‌توان ادعا کرد، رنگ آنتی باکتریال الوان، يك رنگ هوشمند است. رنگ الوان به منظور معرفی بيشتر این محصول از ابزار تيزر و آگهی تلویزیونی استفاده كرده است.
رادنیا درباره آگهی‌های تلویزیونی گفت: اکثر آگهی‌های منتشر شده، محتوای قابل توجه نداشته و برخی از برندها برای افزایش کیفیت کارشان دست به کپی می‌زنند. در همین راستا، آگهی‌های تلویزیونی سناریوهای مناسبی نیز ندارند. این درحالی‌ست که سناریوی آگهی‌ها باید برحسب خصوصیات محصول تهیه شود. علاوه بر سناریو، ساخت آگهی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. ساختی که نباید به خاطر محدودیت‌های موجود دچار چالش شود.

بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، کارخانه‌های تولید مواد غذایی، اتاق کودک

رادنیا با بيان اينكه الوان در چهار چوب اجراي مسئوليت‌هاي اجتماعي خويش با توليد محصولات سازگار با محيط زيست و محصولاتي كه نقش مهمي در حفظ سلامت جامعه دارند تاكنون گام‌هاي مهمي برداشته است گفت: رنگ آنتي باكتريال در كشورهاي توسعه يافته به شكل وسيعي در واحدهاي مسكوني مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از سوي ديگر كارايي اين رنگ بیشتر در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها و مراكز درماني، آزمایشگاه‌ها، مدارس و مهدكودك‌ها کارخانه‌های تولید مواد غذایی، خانه هاي سالمندان و اتاق کودکان بسيار قابل توجهي است و مي‌تواند نقش مهمي در حفظ سلامت افراد جامعه داشته باشد. وي افزود: تولید این محصول پیچیدگی‌های خاص خود را دارد اما از نظر شكل، تنوع و عملكرد پوششي اين رنگ كاملا مشابه رنگ هاي پايه آب است با اين تفاوت كه آنتي باكتريال و هوشمند است.

ارتشی که به مبارزه علیه باکتری‌ها مشغول هستند

در این آگهی، گروهی با ادوات موسیقی و لباس نظامی مشاهده می‌شود که نشان از ارتش الوان دارد. ارتشی که به مبارزه علیه باکتری‌ها مشغول هستند.
رادنیا در مورد ساخت آگهی تلویزیونی رنگ الوان گفت: در این آگهی سعی شده، خواص محصول به مخاطبان نشان داده شود. اگر آگهی را مشاهده کرده باشید، مکان‌های مناسب استفاده از محصول نیز به خوبی نشان داده شده است. آگهی، گروه مخاطبان خاص محصول را هدف قرار داده است.

مدیر روابط عمومی شركت الوان درباره شعار آگهی تلویویزنی گفت: شعار” نابودی باکتری همین الوان” برای این آگهی در نظر گرفته شده است. در این شعار از تكنيك همگوني آوايي كلمه الان با الوان كه نام برند است استفاده شده است.
وي توضيح داد: يك شعار خوب بايد خصوصيات مختلفي داشته باشد از جمله اينكه ساده و كوتاه باشد و پيام آگهي را به صورت كاملا شفاف به مخاطب منتقل نمايد. در عين حال يكي از بهترين روش‌ها در ساختن شعار تبليغاتي استفاده از نام برند در شعار است. متاسفانه برخي شعارها و به خصوص تگ لاين‌ها امروز هيچ تمايز خاصي با يكديگر ندارند و حتي به نوعي تكراريند مثلا تگ لاين‌هاي بيشتر بانك‌ها كاملا مشابه هم هستند و تنها بر روي دربرگيرندگي و منطقه جغرافيايي تاكيد دارند كه اين تكراري بودن اصلا خوب نيست.

رادنيا گفت: در ساخت شعار الوان تلاش شده است كه از خصوصياتي همچون سادگي، كوتاهي، شفافيت و از همه مهمتر استفاده هم زمان از خصوصيت هم آوايي دو كلمه مشابه كه بر مزيت محصول كه از بين بردن باكتري است بعلاوه استفاده از نام برند در شعار استفاده شده است. همانگونه كه عرض كردم محصول، محصولي تخصصي است اما اين شعار كوتاه يعني نابودي باكتري همين الوان با خصوصياتي كه به آن اشاره داشتم مي‌تواند به بهترين شكل پيام را منتقل سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا