آگهی تبلیغاتی «با ملبورن ممکن شد» دانشگاه ملبورن جایزه برتر را در grand prix مجموعه خلاق اتحادیه رسانه های خارج از خانه (OMA) کسب کرد.
فعالیت در پلتفرم های خارج از خانه متعدد (OOH)، باعث شد تا کمپین به مدل سازی نسخه هایی از پروژه های تحقیقاتی بپردازد که اخیرا به وسیله دانشگاه هدایت شده بودند.
«نمایشگاه رایگان» به ایستگاه های اتوبوس و دیگر پلتفرم های خارج از خانه به عنوان میزبان مجموعه ای از سازه ها شامل سلاح ها و بازو های رباتیک، «برنج فوق العاده خوب» و نمایش اندام های مصنوعی بدن انسان نگریست. هر یک از این ارائه ها با یک ترانه و آهنگ همراه بود که اهمیت و پس زمینه هر قطعه را توضیح می داد.
به گفته مدیر عامل OMA، چارمین مولدریچ، در حالی که بیش از ۱۵۰ کمپین برای شرکت در این رقابت ارائه داده شدند، کار دانشگاه ملبورن به درستی نمونه های خلاقانه تبلیغات خارج از خانه را به تصویر کشید.
www.adnews.com