خبر

مردان کچل دستاویز برگر کینگ برای تبلیغ رستوران‌های سر راهی

استفاده از کله مردان کچل دستاویز برگر کینگ برای تبلیغ برگر‌های بدون کنجد خود شد. آمار افراد درگیر ریزش مو در برزیل بسیار زیاد است. در نتیجه چندان غیر معمول نیست اگر افرادی با ظاهرنیمه تاس ببینیم که قسمتی از مو‌های سرشان را از دست داده اند. در ادامه رستوران فست فود زنجیره ای برگر کینگ از این موضوع برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدید خود کمک گرفته است. برگر کینگ انواع خاصی از طاسی را شناسایی و در هدایت به سوی شعبه جدید از آن‌ها استفاده کرده است. در یک مورد ورودی از سمت راست، در موردی دیگر ورودی از سمت چپ و در یک مورد جدید، ورودی از جلو تبلیغ شده و سر طاس افراد به شیوه ای جالب این حقیقت را بیان کرده است. به این ترتیب افراد کچل سفیر جدید برند می‌شوند. در نهایت هر کس که کله ای طاس دارد، یک برگر رایگان از نزدیک ترین شعبه رستوران سر راهی دریافت خواهد کرد. بر این اساس بیش از نیم میلیون نفر در پنج روز نخست راه اندازی کمپین فوق به رستوران‌های سر راهی برگر کینگ مراجعه نموده و از آن‌ها یک عدد برگر رایگان تحویل گرفتند. آژانس تبلیغاتی «DAVID» سائو پائولو عهده دار ایده پردازی و برگزاری کمپین فوق شده و به خوبی از پس انجام آن کار برآمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا