در حالی که گرسنگی و بی خانمانی هر روز بیشتر از دیروز به یک مساله مهم در رابطه با سلامت عمومی تبدیل می شود، همچنان آمار افراد درگیر با پیدا کردن چیزی برای خوردن جهت بقا در حال طی یک روند صعودی است. در این کمپین، پوستر های موجود در کیوسک های اتوبوس نیویورک سیتی واقعیت های تلخ و ناگوار زندگی در خیابان را به تصویر می کشند. سپس آن ها رهگذران را به اطلاع رسانی و حرف زدن درباره وعده های غذایی سالم ارائه داده شده در “میز مشترک و همگانی سنت جورج” می کنند.
دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Saatchi & Saatchi Wellness، نیویورک، ایالات متحده آمریکا
مدیر ارشد خلاقیت: کتی دلانی
مدیر خلاقیت: اسکات کارلتون
مدیر هنری: نل مک گوایر
دستیار مدیر خلاقیت، نویسنده: کریستین سامنرز
دستیار مدیر خلاقیت، هنر: آدام اسپرینگر
www.adsoftheworld.com