خبر

مرغ سوخاری برای همه

این هفته Bojangles یک کمپین خلاقانه جدید با آژانس تبلیغاتی EP+Co، به نام "لری را ملاقات کنید" راه اندازی کرد. این کمپین یک مرغ به نام لری را معرفی می‌کند، یک شخصیت جدید عجیب و غریب برای این برند که این واقعیت را بیان می‌کند که وقتی به مرغی که به روش درستی پخته شده و طعم‌های جذاب جنوبی و مواد اولیه تازه دارد نگاه می‌کنید، حتما دلتان می‌خواهد آن را امتحان کنید.لری، که به طور انحصاری توسط تیم انیمیشن داخلی EP+Co ساخته شده است، استعاره ای از آرزوی یک مرغ سوخاری عالی است که فقط بوژانگلس می‌تواند آن ها را برآورده کند. این اتفاقات با تعاملات خنده‌داری و خلاقانه‌ای رخ می دهد، مورد توجه قرار می‌گیرند. کارکنان و مشتریان Bojangles همگی متوجه می‌شوند که لری نمی‌تواند به هیچ چیز جز مرغ بوژانگلس فکر کند.کمپین «Meet Larry» با تمرکز بر ارزش‌های برند از جمله غذاهای باکیفیت، تهیه‌شده از مواد غذایی تازه و طعم‌های اصیل جنوبی که Bojangles را از برندهای دیگر متمایز می‌کند، داستان خود را روایت می‌کند. این ویدیوی تبلیغاتی استراتژیک و کمدی است و کانسپت آگهی به گونه‌ای طراحی شده است که نشان دهد این مرغ سوخاری به طرز غیرقابل مقاومتی خوشمزه است.برای دیدن این ویدیو روی اینجا کلیک کنیدwww.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا