خبر

مسترکارت بازنده‌ی اولین کمپین جام جهانی

مسترکارت که فکر می‌کرد قرار است کار خوبی انجام دهد، وعده داده بود در ازای هر گل مسی و نیمار در جام جهانی، ده‌هزار غذا به کودکان گرسنه بدهد.
اما مثل خیلی از کمپین‌هایی که نمی‌دانید قرار است محبوبیت برندتان را خدشه‌دار کند، این کمپین منتقدان زیادی داشت و خیلی‌ها، از جمله مربی تیم برزیل یعنی تیته به آن اعتراض کردند.
بعد از این اعتراض‌های فراگیر، مسترکارت رسما اعلام کرد که کمپین را اجرا نخواهد کرد و تا پایان سال میلادی جاری، یک میلیون غذا را در برنامه‌اش خواهد داشت و این رقم علاوه بر چهارصد هزار غذایی است که تا به حال در این کمپین کمک کرده است.»

www./global.espn.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا