در آبان ماه امسال محمد حیدری بعد از دو سال؛ تصدی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی را به مسعود اسعدی واگذار کرد. مسعود اسعدی طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهعنوان سرپرست دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی معاونت امور مطبوعاتی منصوب و آیین تودیع ایشان برگزار شد.
به گزارش دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانهها؛ محمد سلطانیفر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی، تبلیغات را یکی از حوزههای مهم و مورد تاکید وزارت فرهنگ عنوان کرد و افزود: دنبال مسیرهای جدید برای بهره برداری از فضای تبلیغات هستیم تا با اتخاذ سه رویکرد کارآمدی بیشتر، توسعه فعالیتها در حوزههای نوین و استفاده از بخش خصوصی، زمینه بروز تحولات در این حوزه را بیش از گذشته شاهد باشیم.
وی همچنین از پیگیریها برای تشکیل اتحادیه تبلیغات کشور خبر داد و ضمن قدردانی از خدمات محمد حیدری، مدیرکل پیشین این دفتر خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که از نیروهای کارآمد درونسازمانی برای تصدی پستهای مدیریتی استفاده کنیم تا با شناخت و تسلط کافی، مسیرهای رفته شده، بهتر و سریع تر پیموده شود.
تشکیل اتحادیه تبلیغات موضوع مهمیست که مدتهاست توسط مسئولان و تصمیم گیرندگان صنعت تبلیغات در حال پیگیریست. موضوعی که تشکیل آن مطمئنا چند صدایی موجود در صنعت تبلیغات کشور را برطرف کرده و فعالان تبلیغاتی برای رسیدگی به مشکلاتشان راه چارهای پیدا خواهند کرد.
امید است با حضور مسعود اسعدی در سمت سرپرست دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی پیگیری این موضوع مهم از سر گرفته شود. موضوعی که ایشان قبل از این نیز برآن تاکید داشته و یکی از راههای اتحاد در صنعت تبلیغات را شکل گیری این اتحاد دانسته است. اتحادی که باید به واقعیت بپیوندد و از حالت سراب خارج شود.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد