باراکا با هدف معرفی محصولات تکنفرۀ خود، با همراهی ادوان حضور دوبارهای در تلویزیون داشته است.
سیمین ولیخانی، از آژانس تبلیغاتی ادوان، دربارۀ همکاری با برند باراکا گفت: «همانطور که در خبرهای قبلی اعلام شد، باراکا درصدد گسترش سبد محصولی تکنفرۀ خود است. گروه وسیعی از مخاطبان امکان خریداری محصولات تکنفر باراکا را دارند. در همین راستا، رسانۀ تلویزیون برای معرفی بیشتر محصولات جدید باراکا انتخاب شد. AdOne برای بهینهکردن بودجه، افزایش Reach و در آخر نیز کاهش منطقی هزینۀ تمامشدۀ سرانه، در طول اجرا از پلتفرم X*Trim استفاده کرد. اطلاعاتی از قبیل نرخ بازدید برنامهها در روزهای مختلف هفته و عادتهای تغییر برنامه در گروه مخاطب، از قابلیتهای پلتفرم X*Trim است که استفاده از آن به افزایش تأثیرات تبلیغات باراکا در رسانههای تلویزیون منجر شد.»