خبر

معرفی کتاب: اصول مهندسی بازاریابی

محیط تجاری قرن بیست و یکم نیازمند تحلیل و موشکافی بیشتر در تصمیم گیری بازاریابی است. تصمیم گیری بازاریابی شباهت فزاینده‌ای به مهندسی طراحی دارد. مهندسی طراحی مفاهیم، داده‌ها، تحلیل و شبیه سازی را کنار هم قرار داده و آموزش لازم را در مورد بازار می‌دهد و طراحی‌های موثر بازاریابی را می‌کند.
برخی بازاریابی سنتی را هنر می‌ببیند و برخی دیگر علم، حال آنکه بازاریابی جدید به مهندسی می‌ماند. در “کتاب اصول مهندسی بازاریابی“، نویسندگان: “پرفسور گری ال لیلین، پرفسور آرویند ران گاسوامی، پرفسور آرنود دی براین” که توسط مترجمان: “دکتر کامبیز حیدرزاده و حسین علی سلطانی” به رشته تحریر درآمده، نظر اجمالی و قابل دسترسی از پرکاربردترین مفاهیم مهندسی بازاریابی و ابزارها عرضه شده است.
در این کتاب آمده، چگونه در مهندسی بازاریابی مجموعه‌ای از اطلاعات و داده‌های صحیح را می‌توان جمع آوری و با تجریه و تحلیل صحیح تبدیل به طرح‌های بازاریابی و تولیدی بهتر کرد و تصمیمات درست بازاریابی را از آنها بدست آورد.

کتاب مورد نظر به انضمام یک مقدمه در هشت فصل تدوین شده و در هر فصل به بررسی بخشی از مفاهیم مهندسی بازاریابی پرداخته شده است. همچنین؛ این کتاب مطمئنا برای دانشجویان کسب و کار یا مدیران بازاریابی و کسانی که دارای حداقل آموزش و زمینه فنی هستند و لازم است مدل‌ها و ابزارهای پایه‌ی مربوط به مهندسی بازاریابی را به کار ببندند، مفید خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ کتاب: اصول مهندسی بازاریابی در ۲۷۷ صفحه به همت انتشارات سیته در سال جاری منتشر و روانه بازار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا