آژانس تبلیغاتی Leo Burnett همزمان با راه اندازی مجدد پلتقرم صبحانه مک دونالد یک کمپین برای تشویق مردم انگلستان به خوردن صبحانه آن هم به شکلی درست و مناسب راه انداخته است.
این کمپین کلی و یکپارچه به دنبال تغییر نگاه به صبحانه از پادزهر یک صبح بد و ناخوشایند به چیزی شاد و الهام بخش در هر کجا و هر مکان است.
ویدیو با استفاده از روابط واقعی موجود بین بازیگران لحظاتی لذت بخش را ایجاد میکند که سرشار از عشق و احساسند.
این ویدیو تحت عنوان «دنیای کوچک خود» طیف وسیعی ازافراد با سناریوهای مختلف را در بر میگیرد که در تلاشند از زندگی روزمره خود بگریزند و غرق در تجربه صرف صبحانه شوند، خواه یک پرستار باشد که پس از گذراندن یک شیفت شلوغ قصد تجدید قوا را دارد خواه معماران و بناهایی باشند که در پی مرمت و بازسازی کلیسا هستند. در نهایت با خوردن اولین لقمه از برگرهای مک دونالد بارقه ای از نور از یک منبع طبیعی بر روی آنها میتابد و دنیایی از لذت را به آنها هدیه خواهد داد.