ما همگی قصد کمک به دوستانی را داریم که با افسردگی دست به گریبان هستند، بنابراین طبیعی است که قلب انسان برای ارسال یک یادداشت سریع حمایت کننده به آن ها بتپد. به هر حال، از آن جا که افرادی زیادی عمق و ظاهر غیر قابل انعطاف افسردگی را نمی فهمند، آن دسته از کلمات که از روی قصد ادا می شوند می توانند اغلب اوقات یک تاثیر ناسالم و بیمار گونه را بر روی اشخاص بگذارند.
برای کمک به حل این مشکل رایج، آژانس تبلیغاتی BBDO بانکوک با همکاری سامسونگ یک نرم افزار گوشی هوشمند موسوم به “پیش بینی برای جلوگیری” را ساخت که از عبارات پیش بینی شده برای مشخص کردن زمان ارسال یک پیام بالقوه مضر بهره می برد و به جای آن یک عبارت حمایت کننده تر را پیشنهاد می دهد.
به گفته آژانس تبلیغاتی BBDO بانکوک، اخیرا با پشتیبانی از زبان انگلیسی و تایلندی، نرم افزار فوق با انواع مختلف پلت فرم های ارسال پیام کار می کند. این نرم افزار از یک پایگاه داده ها با بیش از ۱۰۰ هزار عبارت گوناگون بهره می برد که طیف گسترده ای از نظرات منفی یا قضاوت کننده و نه واقعا حمایت کننده را پوشش می دهد.
دست اندرکاران
مشتری: Samsung Electronics Co. Ltd تایلند
آژانس تبلیغاتی: BBDO بانکوک
رئیس و مدیر ارشد خلاقیت: سوتیساک سوچاریتانونتا
معاون مدیر ارشد خلاقیت: آنووات نیتیپانونت
مدیر خلاقیت: پیتا اودومکانجانانان
دستیار مدیر خلاقیت: ناتاگورن تایرتتاناسووان
رئیس خلاقیت گروه: تیتی بونکرد
نویسنده اصلی: واسینی پونگنگرن
مدیر ارشد هنری:چارنپانو ساچاکسایا
نویسنده: مانامای رادپچ
مدیر خدمات مشتریان گروه: تاکسینا واساروچاپونگ
مدیر امور مشتریان گروه: روئنگراوی لرتدجدچا
مدیر امور مشتریان: تایاوان وونگاپیچارت
www.adweek.com