خبر

نستله و عدم خلاصی از بوسه‌های فامیل

همه ما احتمالا تاکنون حد اقل یک بار در موقعیتی قرار گرفته ایم که خود را قربانی روبوسی بیش از حد اقوام دور ببینیم. با همکاری آژانس تبلیغاتی Publicis خاورمیانه برند شکلات کیت کت چنین سوژه ای را دستمایه کمپین تبلیغاتی خود کرده و با رویکردی روشنگرانه به صفحه تلویزیون بازگشته است.برای مشاهده ویدیو کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا