برند نسپرسو بار دیگر با جورج کلونی در قالب یک آگهی تبلیغاتی با تم کارآگاهی همکاری کرده است.
حاصل مشارکت با آژانس ارتباطات جهانی «Citizen Relations»، حضور درخشان کارآگاه جورج و انجام ماموریت کشف سارقان کپسولهای قهوه نسپرسوی گمشده و رساندن آنها به دست ورثه خواهد بود.
نکته قابل توجه در این میان، وجود سرنخهایی از رمان «قتل در قطار سریعالسیر شرق» آگاتا کریستی در آگهی تبلیغاتی نسپرسو است که حالت پر تنش و در عین حال سرگرم کننده ای به آن میبخشد.
به گفته فردریک پاسکویر، معاون بازاریابی نسپرسو کانادا، هدف این برند همکاری با بازیگر معروفی بود تا بتواند جذابیت سمبلیک نسپرسو را به شکلی به یادماندنی به نمایش بگذارد.
جورج کلونی نیز از این تجربه تحت عنوان پروژه ای خاص نام میبرد زیرا انرژی و روحیه بالای بازیگرانی نظیر «اوا لونگوریا» و «کامیل کاتین» بر هیجان او برای مشارکت با نسپرسو میافزود.
این ویدئوی تبلیغاتی با صحنه دویدن آرام زنی بر روی سقف قطاری در حال حرکت شروع شده و در ادامه با صحنه تلاش او برای سرقت کپسولهای نسپرسو کامیل از کنار تختش ادامه مییابد.
روز بعد کارآگاه جورج تحقیقات خود را با شنیدن حرفهای کامیل راجع به وقایع شب گذشته آغاز میکند.
سپس او اتاق خواب را کامل بررسی و روی زمین یک «ریز سبزی» یا «میکروگرین» میبیند.
در ادامه و در اثنای لذت بردن مسافران از فنجانهای قهوه داغ نسپرسوی خود، کارآگاه جورج راهی آشپزخانه میشود. او در مییابد که سرآشپز اوا و همکارانش در تلاشند تا فنجانهای قهوه خود را از او پنهان کنند.
ابتدا همه چیز عادی به نظر میرسد اما در نهایت کارآگاه به ماسکی که اوا در اتاق خواب کامیل جا گذاشته بود مشکوک شده و مچ او را میگیرد.
با باز شدن درب کابینت انبوهی از کپسولهای قهوه نسپرسو بیرون ریخته و زیر کلاههای سرآشپزها هم انگار کپسولهایی جا خوش کرده اند.
سرانجام مشخص میشود که همه چیز صرفا فیلمبرداری از صحنه ای در یک استودیو فیلمسازی بوده و همزمان با فریاد زدن کارگردان، جورج کلونی ناگزیر کیسه کپسولهای نسپرسو که برای خود نگه داشته بود را تحویل یکی از اعضای کادر تولید میدهد. در کمال تعجب، باز هم میبینیم که جورج سعی داشته تا چند کپسول نسپرسو را زیر کلاهش پنهان کند. متاسفانه این بار هم دست او رو شده و از او میخواهند تا قهوهها را پس بدهد.
www.designrush.com