خبر

نسکافه: از تنهایی خود لذت ببرید

ام بی ای نیوز: به دنبال راه اندازی پلتفرم جدید نسکافه موسوم به «Make Your Moment» در سال گذشته، تابستان امسال این برند جهانی با یک ابزار ارتباطی جدید برگشته تا به تبلیغ ترکیب عالی خود یعنی «کاپوچینو طلایی نسکافه» بپردازد.کمپین کاپوچینو طلایی نسکافه که در ماه جولای در انگلستان برگزار شد به ما یادآوری می‌کند تا از تنهایی خود لذت برده و قدر هر لحظه زندگی را بدانیم.به اعتقاد «مریتکسل آلگره»، مدیر بازاریابی نسکافه در منطقه اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا، در دنیای شلوغ و پیچیده امروز، اختصاص زمانی برای استراحت، خلوت کردن با خود و لذت بردن از چیزی که می‌خورید، اهمیت زیادی دارد. کاپوچینو طلایی نسکافه با ترکیب طبیعی و کاملی از قهوه با شیر یک نوشیدنی خوش طعم را برایتان به ارمغان آوردهآ و بهانه ای خوب برای خلوت کردن با خود را به دستتان می‌دهد.فیلم مردی را به تصویر می‌کشد که لپ تاپ خود را حین کار در خانه بسته اما شاهد آن است که ساعت هوشمندش خبر از دریافت پیامک یا ایمیلی می‌دهد. این جا این سوال مطرح می‌شود که آیا او باید به این یادآوری واکنش نشان داده یا آن را نادیده بگیرد، لحظه ای با خود خلوت کند و لذتش را ببرد؟کمپین ویدئویی تازه ای که توسط آژانس تبلیغاتی «Publicis Conseil» توسعه یافته و توسط شرکت فیلمسازی «Prodigious» تولید شده، یادآور این نکته است که برای خود کمی وقت بگذارید، بنشینید و از عطر و طعم عالی کاپوچینو طلایی نسکافه لذت ببرید.کمپین فوق در سطح اروپا اجرا شده و از سوی اکوسیستم دیجیتال کاملا تحت حمایت مخاطبان مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا