خبر

نصف ایمیل های بازاریابی خوانده نمی شوند

فقط ۱۳.۶% از مردم می گویند که همه ایمیل های بازاریابی را باز می کنند.

بسیاری از برندها همه تیم های خود را مامور اجرای استراتژی های خبرنامه خود می کنند اما با توجه به آن که بسیاری از برندها خود را درگیر ترکیب بازارایابی ایمیلی می کنند، برای برخی مصرف کنندگان روزانه ده ها ایمیل یا بیشتر ارسال می شود بنابراین بازاریابان چگونه می توانند حساب کوشش های ایمیلی خود را داشته باشند؟

تحقیق جدید از سوی شرکت قانونی تحقیقات بازار “Toluna” و پلتفرم تجربه بصری “Movable Ink” کشف کرد که مصرف کنندگان با امکانات بازاریابی اشباع می شوند. نیمی از آن ها به گفته خود روزانه بین یک تا پنج ایمیل را دریافت می کنند. به هر حال، اشباع شدن شاید دلیل لغو اشتراک از طرف آن ها باشد. ۷۸.۹ درصد از این افراد به گفته خود اشتراکشان از یک فهرست بازاریابی ایمیلی برند را لغو کردند. یکی دیگر از خروج های کمی هشدار دهنده: بیش از نصف مصرف کنندگان (۵۴.۴ درصد) می گویند که حداقل ۵۰ درصد از ایمیل های بازاریابی برند دریافتی را نگشوده اند و نصمیم به delete آن ها گرفته اند.

به اعتقاد آلیسون لینلند، معاون بخش استراتژی مشتری در Movable Ink، یک ایمیل بازاریابی برند که اولویت های مصرف کننده و یا خریدهای پیشین او را به حساب می اورد، نه فقط یک ابزار قدرتمند بلکه چیزی است که مصرف کنندگان معمولا از برندها انتظار دارند. به همین دلیل، روز به روز به شکلی فزاینده استفاده برندها از داده های اطلاعاتی ان ها، پاسخ دادن به علایق مشتریان و ایجاد امکان کسب یک تجربه یکپارچه و بدون نقص از میان کانال ها و ابزار های مختلف مهم می شود.

www.adweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا