گزارش

نقش‌آفرینی پاکشوما در نمایش رستم و سهراب

اگر در شب‌های گرم تابستانِ امسال گذرتان به باشگاه انقلاب تهران افتاده باشد، می‌دانید که استادیوم تنیس باشگاه این شب‌ها برای اولین بار میزبان یک رویداد نمایشی خاص و یک پروژه‌ی بزرگ میدانی است؛ «نبرد رستم و سهراب»، نمایش موزیکال اساطیریِ پرستاره‌ای که این روزها در عرصه‌ی هنر ایران خوش می‌درخشد و پای یک برند ملی را برای اولین بار به حوزه‌ی اسپانسرشیپ باز کرده است؛ برند پاکشوما.

 

 

نمایش پربیننده‌ی تابستانی که با تماشاگرانِ نام‌آشنایی مثل محمد جواد ظریف و همایون شجریان بر سر زبان‌ها افتاده، با حمایت پاکشوما روی صحنه رفته است. از گرمای مرداد و نفس‌های آخرِ ترافیک شبانه‌ی تهران که پا به ورودی سالن بگذاری، بخواهی‌نخواهی چشمت به محصولات پاکشوما می‌افتد که در فضایی خنک برای نفس تازه کردن مهمانان، کنار هم چیده شده. ناخودآگاه چند لحظه‌ای می‌ایستی و چشم می‌چرخانی و اسم آشنای برند در ذهنت حک می‌شود. انتخاب این مکان متفاوت و این نمایش بزرگ و اقتباسی مدرن از یکی از حماسی‌ترین داستان‌های شاهنامه، شاید بهترین انتخاب برای برندی با قدمت پاکشوما باشد.

 

پاکشوما روی پوسترهای نمایش به عنوان «حامی هنر ایران‌زمین» معرفی شده است؛ شعاری که نشان می‌دهد نمایش ملی میهنیِ رستم و سهراب تازه شروع کار این برند در عرصه‌ی هنر است و پروژه‌ای بلندمدت طراحی شده تا برند را به عنوان حامی هنر ایران‌زمین پوزیشن کند. پاکشوما به جای سرمایه‌گذاری در سینما و کنسرت و صرف هزینه‌های سنگین و تبلیغات پرسروصدا، به سراغ حمایت از تئاتر با همه‌ی محدودیت‌هایش رفته و همین نشان می‌دهد که در ایفای این نقش حمایتی از هنر ملی ثابت‌قدم است.

نقش‌آفرینی پاکشوما در نمایش رستم و سهراب به رودشو و نمایش محصولات در فضای شیشه‌ایِ ورودی محل نمایش خلاصه شده؛ برند به دنبال درخشش روی صحنه و رقابت با ستاره‌ها نیست و به یک نقش مکملِ ستایش‌آمیز در حاشیه‌ی کار رضایت داده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا