خبر

نمایش راه با سیب زمینی سرخ کرده مکدونالد

مکدونالد در کمپین جهت دار خود با نمایش سیب زمینی های سرخ کرده نمادین ش راه را نشان می دهد.

در دنیای تبلیغات نمایش مسیر رسیدن به یک برند معمولا در لوگوی آن و یک فلش خلاصه می شود. در این میان، مکدونالد فرانسه تصمیم گرفت تا با راه اندازی یک کمپین جهت دار و الهام از یک جنبش هنری برجسته قرن بیست و یکم به اسم «مینیمالیسم»، جایگاهی ممتاز را به دست آورد.

بر روی زمینه ای رنگی، سیب زمینی های سرخ کرده راه را نشان می دهند. با توجه به مسیر، ۸ رنگ پیشنهادی ۶۴ ترکیب مختلف را می سازند.

به لطف این کمپین تازه، شما دیگر هرگز راه اشتباهی را نخواهید رفت.

www.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا