مکدونالد در کمپین جهت دار خود با نمایش سیب زمینی های سرخ کرده نمادین ش راه را نشان می دهد.
در دنیای تبلیغات نمایش مسیر رسیدن به یک برند معمولا در لوگوی آن و یک فلش خلاصه می شود. در این میان، مکدونالد فرانسه تصمیم گرفت تا با راه اندازی یک کمپین جهت دار و الهام از یک جنبش هنری برجسته قرن بیست و یکم به اسم «مینیمالیسم»، جایگاهی ممتاز را به دست آورد.
بر روی زمینه ای رنگی، سیب زمینی های سرخ کرده راه را نشان می دهند. با توجه به مسیر، ۸ رنگ پیشنهادی ۶۴ ترکیب مختلف را می سازند.
به لطف این کمپین تازه، شما دیگر هرگز راه اشتباهی را نخواهید رفت.
www.thedrum.com