خبر

نوبرسبز از هویت بصری تازه خود رونمایی کرد

برند نوبرسبز، تغییر هویت بصری جدید خود را معرفی کرد و آن را نمادی از تازگی، خانواده و اعتماد همیشگی این برند خواند. در بیانیه این شرکت آمده است که ظاهر برند تغییر کرده، اما ماهیت محصولات همان است و هدف همیشگی آن، آوردن بهترین‌های طبیعت به سفره‌ی مصرف‌کنندگان باقی مانده است.

این اقدام نوبرسبز در راستای تقویت ارتباط با مخاطبان و تاکید بر ارزش‌های بنیادین برند انجام شده است، تا تجربه‌ای تازه و هم‌زمان وفادار به اصالت محصولات خود ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا