ام بی ای نیوز: آژانس تبلیغاتی «Forsman & Bodenfors» سنگاپور اولین ماجراجویی انیمیشنی سریع و پر تحرک خود را برای Head & Shoulders در بازار ژاپن تجربه کرد. این کمپین با ارائه یک راه حل ساده موضوع شوره سر در مردان را مطرح مینماید که پیش از این هیچ شرکتی به صراحت به بحث درباره آن نپرداخته بود. راه حل مطرح شده این است: نگذار شوره سد راهت شود. انتقال این پیام، اقدام و عمل را میطلبد. در نتیجه برند دست به تبلیغ محصولات ضد شوره جدید Head & Shoulder زد. بازار ژاپن از نظر محلولهای ضد شوره هنوز توسعه نیافته است و تعداد کمی از آقایان جرات صحبت کردن آشکار درباره مشکلات پوستی خود را دارند. کمپین فوق با استفاده از بافت انیمه محبوب و به شکلی غیر منتظره ننگ ناشی از وجود شوره در سر را به تصویر میکشد.مجموعه ای از ماجراجوییهای انیمیشنی در قالب یک آگهی تبلیغاتی به نام «تعقیب و گریز» این داستان را روایت می کند که چگونه قهرمان داستان، «جاسوسی به نام آندو» متوجه می شود که شوره سر دارد و در نهایت با کمک شامپو اسکالپ Head & Shoulder بر آن مشکل غلبه میکند. با وجود فرار مکرر از چنگ قانون، سرانجام کاراگاه «تاکاشی» و دستیارانش موفق میشوند در قالب عملیاتی بینالمللی او را دستگیر کنند. در واقع آن چیزی که باعث میشود رد او را بگیرند، شوره سر آندو است اما این موفقیت چندان دوام نمیآورد زیرا در پی استفاده از شامپو اسکالپ Head & Shoulders، او این بار بدون این که ردپایی از خود باقی بگذارد، از مهلکه میگریزد.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد