ویدئوی تبلیغاتی ۶۰ ثانیه ای «The Call»، محصول آژانس تبلیغاتی «Dentsu Creative»، از ایده خون آشام الهام میگیرد.
در قالب آگهی تبلیغاتی جدید برگر کینگ، زنی را میبینیم که یک تماس شوم با او گرفته شده و او در اوج بیچارگی تصمیم میگیرد از خانه فرار کند. حین رانندگی، رادیو خودبخود روشن شده و این پیغام به گوش میرسد که هیچ وقت نمیتوانی از کشش و جذابیت ما بگریزی. همزمان با فرا رسیدن هالووین، برگرهای برگرکینگ با تم روح و شبح بار دیگر به صحنه رستورانها باز میگردند. این برگرهای مناسبتی با نان برشته مزین به دانههای کنجد سیاه، پنیر فلفلی، بیکن و هالوپینو، امسال یک همراه بد اخلاق نیز دارند: سیب زمینی سرخ کرده تند و فلفلی با شبحی ترسناک.در کنار آن، یک فیلم کوتاه نیز قرار است روی پرده سینما ظاهر شود که اشاره ای جزئی به مضامین سینمایی خواهد داشت.
www.designtaxi.com