در Heinz، فلفل های زیادی هستند که نمی توانند به استاندارد های بالای موجود دست یابند و در نتیجه با خیال راحت دور انداخته می شوند. Heinz می خواهد فرصت دیگری به آن ها بدهد، بنابراین مدیران و کارمندان شرکت به وسیله مجموعه فلفل های کهنه Heinz، مجموعه ای خاص برای زنان خانه دار، با هدف خود یعنی ادویه دار کردن زندگی آن ها، دقیقا مثل سس چیلی که طعم غذا را ادویه دار می کند، می رسد.
دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: CJ WORX، بانکوک، تایلند
مدیر ارشد خلاقیت / مدیر اجرایی خلاقیت / مدیر هنری: ساهارات ساوادیتکوم
دستیار مدیران خلاقیت: چالوترون نوانتونگ، ووتیچای چونگسانگوان
مدیران هنری: چالوتورن نوانتونگ، نیدا تچاکیترانون
نویسندگان: ووتیچای چونگسانگوان، ناواپورن سوئترانگ
شرکت فیلمسازی: Songmue Production
مدیر پروژه: آچاراوان لائوچاتاروپ
مدیر کل: چاوانا کیراتیوتامونکیوئل
رئیس امور مشتریان: ساسیتورن باندیتجیراکول
رئیس استراتژی و راه حل های کسب و مار: جیپاتیکال پانیکباتر
www.adsoftheworld.com