آگهی تبلیغاتی هاینز، محصول آژانس تبلیغاتی «Wieden+Kennedy» لندن، عشق غیر منطقی و جنون آمیز طرفداران کنسرو لوبیا این برند را به تصویر میکشد. قبلا نیز اقدام مشابهی در خصوص سس کچاپ هاینز صورت گرفته بود. کنسرو لوبیا هاینز برای اولین بار در سال ۱۹۰۱ به بازار معرفی شد و مدتی طولانی یکی از اجزاء اصلی سفرههای خانوادههای انگلیسی را تشکیل میداد. ویدئوی تبلیغاتی «Too Good to Leave Behind» با هدف یادآوری و بررسی ارتباط عاطفی موجود میان مصرف کنندگان و محصولات برند ساخته و اجرا گردید. کمپین تبلیغاتی فوق مبتنی بر کشف مقالاتی است که گزارش میدهند انگلیسیهای قوطیهای لوبیا پخته را در بخش امنیت فرودگاه به نفع خود مصادره میکنند. این آگهی تبلیغاتی داستان مسافری را روایت میکند که پس از گم شدن چمدانش در فرودگاه، از غم فقدان کنسروهای لوبیا هاینز اشکش روان است. این فیلم تبلیغاتی جذاب و جالب با یک کمپین خارج از خانه همراه است که تصاویر چمدانهای انگلیسی پر از قوطیهای لوبیا هاینز را به تصویر میکشد. عکاس این تصویر زیبا و جذاب کسی به جز، کاملیا کی استنلی، عکاس و کارگردان معروف دو رگه انگلیسی – لهستانی، نیست.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد