خبر

هایِنز در پانزدهمین بازی‌های ملی چین: رقابت با طعم خلاقیت

برند جهانی هاینز با رویکردی نوآورانه و بازی‌گونه در پانزدهمین دوره بازی‌های ملی چین، که در گوانگ‌دونگ، هنگ‌کنگ و ماکائو برگزار شد، درخشید.

در همکاری با آژانس خلاقیت Heaven & Hell Shanghai، گوجه‌فرنگی‌های نمادین هاینز به ۳۴ کاراکتر ورزشی تبدیل شدند؛ شخصیت‌هایی پرانرژی که هرکدام نمایانگر رشته‌ای از این رویداد باشکوه هستند — از بسکتبال گرفته تا ژیمناستیک ریتمیک.

این طرح خلاقانه، با هدف نمایش پیوند میان دقت و مراقبت در پرورش گوجه‌فرنگی‌های هاینز و پشتکار و تعهد ورزشکاران طراحی شد؛ روایتی هوشمندانه که کیفیت برند را با روحیه رقابت و نشاط انسانی درهم آمیخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا