
رامک با کمپینی متفاوت، سبد محصولات لبنی خود را به مصرفکنندگان معرفی کرد.
تکرار اسم رامک در تهران و اصفهان
این کمپین که بر پایهی شعار بهیادماندنی «همه چیز از مااااا شروع میشه!» و استفاده از تصویر فانتزی گاوی با استایلهای مختلف طراحی شده، به دنبال تقویت جایگاه برند رامک در ذهن و قلب مصرفکنندگان است.
این یکی از بزرگترین کمپینهای رامک در تهران و اصفهان است که در سه حوزهی تبلیغات محیطی، نقطه خرید و فضای دیجیتال اجرا شده است.
هر محصول، یک شعار
در کنار شعار اصلی کمپین «همه چیز از مااااا (شیر خوب رامک) شروع میشه»، برای هر محصول نیز اسلوگان اختصاصی طراحی شده است که یادآور اسلوگان محصولات در کمپینهای قبلی آنهاست تا تداعی پیام و محصول در ذهن مخاطب اتفاق بیفتد.
راز ماندگاری پیام کمپین
رامک از طریق بازی خلاقانه با کلمهی «ماااااا»، هم از معنای دوپهلوی این کلمه بهرهبرداری کرده و هم پیوندی شیرین با دنیای لبنیات برقرار کرده است. ضمن آن که با استفاده از تکنیک Earworm Effect یا اثر درگیر شدن آهنگ در ذهن، با کشش صدای «ماااااا» یک Earworm صوتی-زبانی ایجاد کرده است؛ موضوعی که هم باعث ریتم و موسیقایی شدن واژه و جذابیت شعار کمپین شده، هم به تکرار ناخودآگاه کلمه در ذهن مخاطب منجر شده است. به این ترتیب مخاطب با شنیدن این کلمه ناخودآگاه به یاد برند و محصول میافتد و در نتیجه، پیام برند بهتر در ذهن مینشیند و ماندگار میشود.