خبر

هنگام خرید از آمازون، آمازون می سوزد

هنگام خرید از وبسایت آمازون، جنگل های آمازون در آتش می سوزند.

با هدف کمک به آگاهی سازی درباره آتش ویرانگری که جنگل های آمازون را می سوزاند، دو فرد خلاق صنعت تبلیغات در آژانس «Barbarian»، رهبر خلاقیت فناوری، جرمیا جانسون و دستیار رئیس خلاقیت، کول اورلوف، با یک پروژه جانبی، امور را در دست گرفتند: یک برنامه اضافی کنار Chrome، آمازون می سوزد. این برنامه در حالی خبر وقوع یک بحران زیست محیطی را به مردم یادآوری می کند که حداقل احتمالا هنگام خرید در وبسایت Amazon.com به آن نمی اندیشند.

این تعمیم و توسعه به طور مجازی حین مراجعه به وبسایت Amazon.com با شعله ور کردن نمایشگر شما در صدد است تا آگاهی درباره آتش سوزی جنگل های آمازون را بالا ببرد. این کار از طریق اطلاع رسانی در مورد لینک های آموزشی پیرامون اهمیت وقوع این بحران و لینک اعطای کمک های مالی به سازمان زیست محیطی غیر انتفاعی آمریکایی «Rainforest Trust» انجام می شود. توسط این برنامه اضافی، جرمیا و کول از مردم خواستند تا با اعطای کمک های مالی و فراگیری نکات آموزشی بیشتر، به موضوع أمازون توجه کنند که واقعا از اهمیت فراوانی برخوردار است.

شاخه: امور عام المنفعه

مشتری: PSA

آژانس تبلیغاتی: Barbarian

کشور: ایالات متحده آمریکا

www.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا