هوم سنتر، برند محبوب مبلمان و دکوراسیون منزل با کمپینی خاص به استقبال رمضان رفت. این کمپین مجموعهای از آگهیهای هیجانانگیز و طنزآمیز را شامل میشود. این آگهیها شاید پیام خاصی را به مخاطب منتقل نکند، ولی کمپین تبلیغاتی موفق و جذابی محسوب میشود که در جذب مخاطبان مسلمان این برند موفق ظاهر شده است.
این مجموعه آگهیها مخاطب را به سفری هیجانانگیز و پرتعلیق دعوت میکند و از آنها میخواهد حدس بزنند چه کسی در حالی که همهی خانواده مشتاقانه منتظر پذیرایی از خود سر میز افطار هستند، یک برش از کنافه را کش رفته است. احمد، عایشه، پدربزرگی که مشغول چرت زدن است یا بچههای بامزهی خانواده؟ در اوج تعلیق و در بخش دوم آگهی، هوم سنتر از سارق آماتور خانواده رونمایی میکند؛ زنی که هنوز خردههای کنافه روی انگشتهایش است!
برای حل این معماها لازم نیست شرلوک هولمز باشید؛ تنها کاری که لازم است انجام بدهید، این است که با دقت آگهی را تماشا کنید!