خبر

هویت برند لگو متحول می‌شود

گروه لگو هویت برند خود را در راستای ایجاد تجربه طراحی سازگار تر با نیاز‌های مخاطبان نسبت به گذشته تغییر می‌دهد.

فراتر از لوگوی سمبلیک خود، این برند مجموعه جدید از عناصر طراحی را خلق کرده که زبانی منسجم دارند.

این سیستم طراحی در همه محصولات و پلتفرم‌های دیجیتال، با مشارکت مشاور برندینگ جهانی «Interbrand» مدام ریشه می‌دواند.

گروه لگو با بیش از ۹۰ سال محبوبیت، همچنان یکی از دوست داشتنی ترین برند‌های جهان است.

گروه لگو همیشه متعهد بوده تا از طریق همکاری با شرکایی نظیر والت دیزنی و برادران وارنر، خلاقیت به خرج دهد. این گروه بزرگ فرصتی برای کشف و اختراع در کودکان و بزرگسالان گذاشته که می‌توانند از طیف گسترده ای از تجربیات مختلف بسته به علایق و اولویت‌های خود لذت ببرند.

گروه لگو در دو دهه گذشته شاهد رشدی باورنکردنی بوده که جایگاه آن را به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت‌های جهان تثبیت کرده است. لوگوی لگو همیشه از دور قابل تشخیص بوده اما حالا دیگر برند باید بتواند تجربه ای سیال و منسجم را در همه محصولات فیزیکی و پلتفرم‌های دیجیتال ارائه دهد. از دو سال پیش تاکنون این هدف محقق شده است.

ارزش ویژه برند با چشم انداز خود در صدد کمک به کودکان برآمده تا از طریق بازی درس یاد بگیرند. با درک این حقیقت که کم سن و سال ترین مخاطبان بازی هنوز مشغول یاد گرفتن و مدرسه رفتن هستند، اینتربرند و آژانس لگو (OLA)، در مورد شیوه‌های داستان سرایی بصری تحقیق و بر روی عناصر طراحی کمیک تاکید کرده اند. این امر شامل استفاده از مینی فیگور‌های لگو می‌شود.

فرایند فوق یک سری اصول کلیدی طراحی مشتمل بر طراحی برای مخاطبان، داستان سرایی، بازیگوشی، خوش بینی و ساده نگه داشتن را در بر می‌گیرد.

انتخاب یک فونت، گرافیک اکشن مناسب برای انتقال درست واژگان، پویایی، درام و احساسات در مسیر دستیابی به این هدف به برند کمک خواهد کرد.

گروه لگو سال‌هاست که مشغول عرضه محصولات جدید بوده و مفتخر است که فرصتی برای کشف و اختراع یک چیز جدید از چیزی آشنا عرضه می‌کند. سیستم زیبا، ساده و خوش ساخت جدید لگو اتحاد و پیوندی همه جانبه میان بیان خلاقانه و بازیگوشی برند و محصولاتش را رقم زده است. در نهایت همین عنصر بازیگوشی نیرویی جذاب برای یادگیری از طریق بازی خلق کرده است.

 

www.interbrand.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا