در میان رقابت فشرده خودروهای برقی، هیوندای با معرفی IONIQ 9 جایگاهی منحصربهفرد برای خود ایجاد کرده است؛ خودرویی برقی با سه ردیف صندلی و فضایی که واقعاً به کار میآید.
کمپین تبلیغاتی «فضایی برای ارتباط» که در مه ۲۰۲۵ توسط آژانس INNOCEAN USA برای بازار آمریکا تولید شده، IONIQ 9 را به شکل یک سفینه خانوادگی به تصویر میکشد؛ جایی که مرز بین فضای بیرونی و درونی از میان میرود. در این روایت خلاق، امکاناتی مانند درگاه شارژ ۱۰۰ واتی و جا لیوانی نیز بخشی از سفر آیندهنگرانه بشر به شمار میروند.
این کمپین در قالب محتوای ویدیویی و دیجیتال ارائه شده و شامل ۶ اثر رسانهای است.