خبر

واکنش به رنگ سال ۲۰۱۹ پنتون

PANTONE رنگ سال ۲۰۱۹ را مرجانی زنده (یک نوع نارنجی خاص) معرفی کرد. این رنگ مرجانی گرم و پر جنب و جوش ضمن استقبال و تشویق به انجام فعالیت های شاد، تمایل به سرزندگی را نیز مجسم می کند. این رنگ همچنین نماد خوشبینی و شادمانی به حساب می آید و انتخاب شده است تا امکان حضور پر جنب و جوش در رسانه های اجتماعی و فناوری دیجیتال را به وجود آورد.افراد خلاق و برندها نسبت به این رنگ فریبنده واکنش نشان داده اند و از طریق ترکیب آن با آثار هنری با محصولات خود از این ویژگی سود می برند. از محصولات زیبایی گرفته تا تصاویر عجیب و شگفت انگیز، در زیر نگاهی به واکنش ها می اندازیم.
یک دیزاینر به نام “richelle” از مرجانی زنده به عنوان یکی از رنگ های محبوب خود نام می برد.
یک نام عاشق سفر، Condé Nast Traveler، رنگ مرجانی زنده را محدود به اعماق دریا نمی داند. بر این اساس، رنگ فوق را می توان در خشکی و این ۱۰ مقصد گردشگری جذاب و نفس گیر مشاهده کرد: کویر رنگی در آریزونا، دهکده صخره ای “Positano” در ایتالیا، استانبول ترکیه، جزیره میسول در اندونزی، شهر کوچک روسیلون در فرانسه، کلیسای جامع سنت باسیل مسکو در روسیه، ایالت راجستان هند، جزیره آنتیگوا در کشور گواتمالا، جزیره بورانو در ونیز ایتالیا و کاخ “هاو ماهال” در شهر جیپور هند.
آژانس تبلیغاتی “Kilmer & Cruise” نیز مرجانی زنده را رنگ جشن، شادی و خوش بینی می داند.
یک سازمان محافظ طبیعت موسوم به “The Nature Conservancy” رنگ مرجانی زنده را سرشار از خوش بینی و انرژی دانست که البته برای نجات صخره های مرجانی دقیقا به آن ها نیاز داریم.
آیفون XR جدید نیز دارای قابی رنگی با سایه مرجانی شده است.
وبسایت خبری آرایشی “Trendmood” ضمن معرفی این رنگ به عنوان رنگی بسیار زیبا از برخی محصولات برند ها با الهام از رنگ سال نام می برد.
اکانت آرایشی “vdl_cosmetics” نیز محصولات آرایشی با رنگ مرجانی زنده را به طور خاص نمایش داد.
یک اکانت آموزش آرایش و گریم به نام “nvmakeup” نیز افکت قرمز را در آرایش به تصویر می کشد.
اکانت رنگ موی avedaartists از مخاطبان می خواهد تا فردا با آن همراه باشند و فرمول رنگ موی مرجانی زنده را دریابند. سپس آمادگی ساخت درجات مختلف این رنگ جدید را پیدا کنند. Pantone متعهد به جلا دادن روح، تغذیه و پرورش آن و خلق لحظات شاد شده است. به گفته معاون Pantone، لاری پرسمن، این کار چندان سختی نیست. Pantone می خواهد بازی کند. Pantone می خواهد تعالی یابد.
گروه بازاریابی INM: ما پیش از این در این رنگ تازه غرق شده ایم!
یک دیزاینر با عقیده مخالف و هنرمند بصری به اسم unnikrishna #RebuildKeralaBetter مرجانی زنده را رنگ مقاومت می نامد.

designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا