برندهای زیادی در دنیا هستند که میخواهند نشان دهند محبت بیدریغ میتواند زندگی انسان را بالکل تغییر دهد و از اون انسانی دیگر بسازد.
«یک در میلیون» یکی از فیلمهای تبلیغاتی کمپین #TouchofCare ویکس (Vicks) است که توانست بیش از ۵ میلیون بازدید را در یوتیوب از آن خود کند و در عین حال جایزههای نقره و برنز کنلاین (Cannes Lions) و جایزهی طلای کلیو (Clio) را نیز به دست آورد.
ویدیو داستان زندگی دختری به نام نیشا (Nisha) را روایت میکند که از یک بیماری ژنتیک پوستی نادر رنج میبرد– از هر یک میلیون نفر، یک فرد به این بیماری مبتلا میشود. فیلم زندگی او را روایت میکند و از تاثیر عشق کسانی که او را به فرزندی پذیرفتهاند میگوید.
ماموریت ویکس مراقبت از خانوادهها و بچهها بوده است. منظور از خانواده برای ویکس البته چیزی ورای پیوندهای بیولوژیکیست. کمپین براساس همین رویکرد شکل گرفته است. پیام روشن ویدیو و کمپین این است که مراقبت و توجه دارای قدرتیست که میتواند زندگی انسان را تغییر دهد. همهی کودکان لیاقت داشتن توجه و مراقبت را دارند. آنها برای انتقال این پیام از داستانهای واقعی استفاده کردند، زیرا در باورشان چیزی تکاندهندهتر از داستانهای حقیقی با قهرمانهای حقیقی نیست.
داستان نیشا چیزی بود که مردم میخواستند بشنوند. نیشا در زندگی واقعی هم همیشه لبخند به لب دارد و همین باعث شد که ویکس او را برای ساخت ویدیو انتخاب کند. در این ویدیو نیشا به جای خودش بازی میکند و بقیهی شرکتکنندگانْ بازیگرانی هستند که به خوبی توانستهاند حس واقعی پدر و مادر نیشا را نشان دهند.
ویکس میخواهد نشان دهد که عشق بینهایت دو فردی که نیشا را به فرزندی قبول کردهاند، از او انسانی ساخته که باوجود بیماری و نگاههای مردم، زندگیاش را در مسیر شادی و خوشبختی به پیش میبرد.