
پاکشوما با کمپین جدید و متفاوت خود، جایزهای رویایی و منحصربهفرد را به مشتریانش پیشنهاد داد؛ یک خانهی دلخواه به انتخاب و سلیقهی برندهی نهایی!
خانهای دلخواه به ارزش ۱۵ میلیارد تومان!
پاکشوما در این کمپین به دنبال آن است که بزرگترین آرزوی هر خانوادهی ایرانی را برآورده کند که داشتن یک خانهی دلخواه است. این برند به مشتریان اعلام کرده که با خرید و نصب هر یک از یخچالفریزرهای پاکشوما، شانس شرکت در قرعهکشی برای برنده شدن یک خانهی دلخواه به ارزش ۱۵ میلیارد تومان را پیدا خواهند کرد. این خانهی رویایی میتواند در هر شهر یا نقطهای از ایران باشد.
اساس آسایش به سبک پاکشوما
برای این کمپین از شعار «اساس یک خانهی ۱۵ میلیاردی» استفاده شده که بر اساس شعار برند پاکشوما یعنی «اساس آسایش» طراحی شده است.
ارتقای تجربهی خرید
کمپین «اساس یک خانهی ۱۵ میلیاردی» اقدامی برای قدردانی از مشتریان وفادار پاکشوما و ارتقای تجربهی خرید آنهاست. برند پاکشوما، از طریق این کمپین به دنبال رقم زدن تجربهای انسانی و ارزشمند برای مشتریان و معرفی پاکشوما به عنوان برندی حامی است.
زمانبندی کمپین
این کمپین از ۱ خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ اجرا میشود و برندهی نهایی بعد از پایان کمپین و انجام قرعهکشی رسمی معرفی خواهد شد.