وزارت بهداشت آلمان (BMG) قبل از کریسمس از یک فیلم کوتاه احساسی در راستای تشویق مردم به انجام وظایف پرستاری به عنوان یک حرفه رونمایی کرد. این فیلم کوتاه، ساخته اولیور هندلوس و دانیل ولکر برای آژانس تبلیغاتی Scholz & Friends، محصول شرکت فیلمسازی Soup Film است که در فضای آنلاین و سینما ها مدت کوتاهی قبل از کریسمس اکران شد و سریع به رقم ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کلیک در یوتیوب دست یافت. در راستای قوانین جدید آلمان مصوب سال ۲۰۱۹ با هدف تاکید بر روی بخش پرستاری و مراقبت های پزشکی، داستان عاطفی و تجاری این فیلم به بیان اهمیت ارتباط شخصی میان پرستار و بیمار و در نتیجه ارزش این حرفه شرافتمندانه بدون هر گونه بی حرمتی یا کلیشه گویی می پردازد. در این آگهی بازرگانی دو و نیم دقیقه ای یک پیرمرد بیمار در آسایشگاه با هدیه کریسمس بسیار خاص یک پرستار زن شگفت زده می شود.
دست اندرکاران
شاخه: بهداشت و ایمنی
مشتری: وزارت بهداشت آلمان (BMG)
آژانس تبلیغاتی: Scholz & Friends
شرکت فیلمسازی: Soup Films
کشور: آلمان
www.bestadsontv.com