گزارش کمپین

پرومکس با کمپین “زوج حرفه‌ای” به استقبال بازار می‌رود

برند پرومکس، یکی از نام‌های شناخته‌شده در حوزه لوازم شخصی برقی، با بیش از ۲۵ سال حضور در بازار ایران، جایگاه ویژه‌ای میان مصرف‌کنندگان حرفه‌ای، به‌ویژه آرایشگران و سالن‌داران، پیدا کرده است. عملکرد قابل‌قبول دستگاه‌ها و خدمات پس از فروش مناسب، این برند را به انتخاب اول بسیاری از حرفه‌ای‌های این حوزه تبدیل کرده است.

نتایج تحقیقات بازار 

مطالعات اخیر واحد بازاریابی پرومکس نشان می‌دهد که بخش عمده‌ای از سالن‌داران حرفه‌ای از محصولات این برند استفاده می‌کنند. همچنین تحقیقات صورت‌گرفته در خصوص مصرف‌کنندگان خانگی نشان داده است که در حوزه لوازم شخصی برقی، ذهن مصرف‌کننده خانگی کمتر درگیر برند بوده و اصطلاحاً برندمحور (Oriented) نیست. با این حال، افراد در گروه‌های طبقاتی C+ و B که بازار هدف اصلی پرومکس را تشکیل می‌دهند، تمایل دارند محصولی که مورد تأیید متخصصان و حرفه‌ای‌هاست را انتخاب کنند. این گروه از مصرف‌کنندگان حاضرند هزینه بیشتری بپردازند تا از کیفیت بالای محصول بهره‌مند شوند.

برتری محصولات زنانه 

یکی دیگر از یافته‌های این تحقیقات نشان می‌دهد که محصولات زنانه پرومکس جایگاه ذهنی بالاتری نسبت به محصولات مردانه دارند. این موضوع در طراحی استراتژی بازاریابی و پیام‌های تبلیغاتی برند تأثیرگذار بوده است.

چالش‌های طراحی کمپین 

با توجه به محدودیت‌های قانونی در نمایش محصولات مرتبط با مو، طراحی آرت‌ورک کمپین با چالش‌هایی همراه بود و چندین بار مسیر پیام و استراتژی آن مورد بازنگری قرار گرفت. در نهایت، شعار “زوج حرفه‌ای” به‌عنوان اسلوگان اصلی این کمپین انتخاب شد که همراه با توضیح “محصولات حرفه‌ای پرومکس برای همه”، هم به گستره محصولات زنانه و مردانه اشاره دارد و هم بر حرفه‌ای بودن دستگاه‌ها تأکید می‌کند. در تصاویر این کمپین نیز محصولات در دستان یک خانم و آقا نمایش داده شده است تا این پیام به‌صورت شفاف و بی‌ابهام منتقل شود.

استراتژی تبلیغات محیطی و دیجیتال 

از آنجا که تمامی دستگاه‌های پرومکس با لوگوی انگلیسی به بازار عرضه می‌شوند و محدودیت‌هایی در نمایش نسبت اندازه برند فارسی و انگلیسی وجود دارد، در برخی از بیلبوردهای کلیدی و پربازدید، لوگوی انگلیسی به‌صورت چلنیوم طراحی شده است تا میزان آشنایی بصری مخاطبان با این نشان تجاری به حداکثر برسد.

اجرای گسترده در شهرهای مختلف 

کمپین “زوج حرفه‌ای” علاوه بر تبلیغات محیطی در شش شهر مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و رشت، شامل فعالیت‌های BTL در تهران نیز خواهد بود که به‌مرور تا پایان سال اجرا می‌شود. همچنین، رویدادی با محوریت شعار این کمپین طراحی شده که با برگزاری آن، فضای مجازی نیز تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا