گزارش

پنج برند موفق در زمینه موج سواری با فصل دوم بازی مرکب

نتفلیکس به تازگی اقدام به پخش فصل جدید سریال اسکویید گیم (بازی مرکب) زده است. رکوردشکنی فصل اول این سریال در گذشته نزدیک، چندان جای تعجب نداشت که ببینیم برند‌های مختلف مشتاقانه از این فرصت عالی برای موج سواری استفاده می‌کنند.

از شرکت‌های تحویل غذا گرفته تا تیم‌های فوتبال، پنج برند زیر راه‌های خلاقانه ای را جهت گنجاندن عناصر اصلی سریال در محتوایی جذاب و قابل هضم برای مخاطبان را ابداع و اختراع کرده اند.

لینک ویدیو

در ادامه به شرح موفقیت آمیز ترین کمپین‌های تبلیغاتی برند‌ها در این عرصه می‌پردازیم:

  1. Just Eat

شرکت تحویل غذای «Just Eat» با همکاری آژانس دیجیتال «Dept» در قالب یک کمپین تبلیغاتی با مضمون بازی مرکب برای هر کدام از مشترکین خود یک نقطه خاص را تعریف کرده و از آن‌ها می‌خواهد تا در بازی «چراغ قرمز، چراغ سبز» شرکت کنند.

همزمان با آن، میکروسایت Just Eat از کاربران دعوت کرد تا با هدف کسب یک جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری و دریافت منوی غذا با تم بازی مرکب، بازی «Eliminate» را انجام دهند.

لینک ویدیو

  1. Tottenham Spurs

شاید استفاده یک تیم فوتبال از موج راه افتاده توسط بازی مرکب در نگاه اول عجیب و باور نکردنی به نظر برسد اما تیم فوتبال «Tottenham Spurs» در جریان بازی تاتنهام مقابل لیورپول در تاریخ ۲۲ دسامبر و تاتنهام مقابل ولورهمپتون یک سری نگهبان‌ صورتی آماده عکاسی را اطراف زمین بازی قرار داد. در عین حال نمی‌توان از حضور جذاب یک عروسک غول پیکر «یانگ هی» و پخش تریلر سریال بازی مرکب ۲ از صفحه‌های ال ای دی نیز نمی‌توان چشم پوشید.

  1. مک دونالد استرالیا

مک دونالد استرالیا با همکاری پلتفرم تبلیغاتی «Akcelo»، یک کمپین تبلیغاتی جدید تحت عنوان «جرات بازی کردن» را راه اندازی کرد. در قالب کمپین فوق یک آیتم جدید شامل ده تکه مک ناگت، نوشیدنی، شکل تازه ای از سس باربیکیو کره ای و آب نبات سمبلیک «دالگونا» به منو اضافه شد. در نتیجه کاری مشابه با فصل اول سریال بازی مرکب توسط مک دونالد صورت گرفت.

در ادامه، مک دونالد استرالیا یک آگهی تبلیغاتی با صدای مربی بازی مرکب، جئون یانگ سو، را ساخته و پخش کرد. به گفته آماندا ناکاد، مدیر بازاریابی مک دونالد استرالیا، این همکاری به مشتریان و طرفداران مک دونالد فرصتی منحصر به فرد برای ورود به بازی و کسب این تجربه جدید را می‌دهد.

  1. Duolingo

مشترکت این پلتفرم پیشرو در زمینه یادگیری زبان در جهان با نتفلیکس، زمینه ساز تبلیغ زبان کره ای قبل از پخش فصل دوم سریال بازی مرکب ۲ شد.

در قالب یک کمپین چند بعدی جدید، ۴۰ کلمه و عبارت کلیدی به کار رفته در این سریال برای کمک به بالا بردن درک داستان و دیالوگ‌های بازیگران به پایگاه داده‌های پلتفرم «Duolingo» افزوده شد.

در کنار همه این‌ها یک فیلتر جدید در تیک تاک با الهام از بازی «چراغ قرمز، چراغ سبز» معرفی گردید.

لینک ویدیو

  1. دومینو

مشارکت پیتزا دومینو با آژانس تبلیغاتی «WorkInProgress» برگزاری رویدادی به نام «Squid Game, The Experience» در تاریخ ۱۲ دسامبر را به دنبال داشت. در قالب این رویداد، پیتزای اورژانسی رایگان و کارت هدیه ای به ارزش ۵۰۰ دلار به عنوان جایزه دلداری به کسانی که کمترین امتیاز را کسب کرده بودند، داده شد.

در کنار این قبیل قدامات، پیتزا دومینو دو آگهی تبلیغاتی ساخت که در آن شرکت کنندگان بازی مرکب درخواست پیتزای اورژانسی کرده و سپس توسط پیک‌های پیتزای این رستوران از خطر گرسنگی نجات پیدا می‌کردند.

در نهایت موفقیت زیاد این سری کمپین‌های تبلیغاتی نشان می‌دهد که استفاده از تازه ترین ترند‌ها و رسانه‌های موجود در دنیا می‌تواند افزایش تعامل و آگاهی از برند را به دنبال داشته باشد.

لینک ویدیو

www.designrush.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا