خبر

پپسی وخطوط لگوی اسکی

نوشابه رژیمی Pepsi Light محصولی است که قصد دعوت ما به بیرون رفتن از خانه، حرکت و فعالیت را دارد. لوگوی پپسی خود بیانگر این حرکت است. در ادامه با اندکی تغییر، خطوط لوگو می توانند به شکل امواج، کوهستان، پاراشوت یا کایت روی دریا در آیند. بنابراین کارمندان و مدیران آژانس تبلیغاتی Sanchi BBDO، لوگو را به یک فعالیت ورزشی تبدیل کردند که افراد را به تجربه احساس سبکی فرا می خواند. به این ترتیب، قوس هایی که برای مدت بیش از ۱۲۵ سال شاهد حضور و تقویت جایگاهشان بوده ایم، از عنصری زیبا به حقیقتی قابل توجه ارتقاء می یابند.
صنعت: نوشابه های غیر الکلی
رسانه: چاپ، مجله و روزنامه
بازار: کلمبیا

دست اندرکاران
آژانس خلاقیت: Sancho BBDO، بوگوتا (پایتخت)، کلمبیا
مدیران ارشد خلاقیت: هوگو کوردو، جیووانی مارتینز
مدیر اجرایی خلاقیت: دانیل آلوارز
مدیران خلاقیت: فابیان لوپز “چومپی”، حوان دیوید پاردو
مدیر هنری: خوان دیوید پاردو، تاتیانا سرپا، سباستین هرناندز
نویسنده: فابیان لوپز “چومپی”، کامیلو تورس آنجل، کیارا اورتگا
تصویرگر: خوان دیوید پاردو، تاتیانا سرپا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا