دومینو در قالب جدید ترین برنامه جایزه محور خود، طرح «پیتزا اورژانسی» را اجرا میکند. دومینو به میدان آمده تا در مواقع اورژانسی شام را سریع به دست مشتری برساند. در همین راستا مشتریانی که به مبلغ ۷.۹۹ دلار یا بیشتر، اینترنتی پیتزا سفارش دهند، به طور خودکار یک پیتزای متوسط با دو طعم مختلف را رایگان برای استفاده در روز بعد تحویل خواهند گرفت. دومینو با مشارکت آژانس تبلیغاتی «Work in Progress»، یک کمپین تبلیغاتی یکپارچه را در تلویزیون، رسانههای چاپی، محیط خارج از خانه، شبکههای اجتماعی و فضای دیجیتال برگزار کرد. امکان دریافت پیتزای رایگان احتمالا به تشویق علاقمندان برای ثبت نام در اپلیکیشن دومینو کمک خواهد کرد.
مواقعی که شام ناخواسته سوخته یا مهمانان به طور غیر منتظره از راه میرسند، پیتزای اورژانسی دومینو آرامش را برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد آورد.
دومینو به عنوان بزرگ ترین رستوران زنجیره ای پیتزا در جهان، دست به انجام یک سری اقدامات گسترده جهت افزایش حس وفاداری در مشتریان خود زد.
فناوری مدرن و سیستمهای ثبت سفارش دیجیتال در سالهای اخیر جزء لاینفک استراتژی دومینو بوده است. در سال ۲۰۲۲، بیش از ۸۰ درصد از شعب آن در ایالات متحده آمریکا به فناوریهای دیجیتال مجهز شدند. این تلاشها همچنان ادامه داشته و در آینده نزدیک صد درصد شعبهها را شامل خواهد شد.