پیتزاهات با همکاری کی اف سی طعم جدیدی از پیتزا، پیتزا مرغ پاپکورن را ابداع کرد.
یک کمپین کلی و جهانی، محصول آژانس تبلیغاتی «آیریس»، از طریق یک فیلم و با درخشش سفیر باسابقه برند پیتزا هات، بازیگر آمریکایی به نام «پارکر جی پارکرسون»، از عرضه این محصول جدید خبر داد.
در فیلم، پارکر به دنیای اینترنت هشدار میدهد که کمربندها را ببندد زیرا او از یک نمونه همکاری شگفت انگیز و تکان دهنده پرده برداشت که ممکن است در روال عادی این فضا اختلال ایجاد کند. به محض معرفی پیتزا مرغ و پاپکورن، محصول مشترک پیتزاهات و کی اف سی، این بحران شکل میگیرد و پارکر از طریق اینترنت ما را به سفری میبرد که به سبک امضای شوخ و طنز آمیز مخصوص به خود او، در نهایت دنیا را متلاشی خواهد کرد.