چایلد فوکس مرکز کودکان گمشدهی بلژیکی- بیستمین سال تاسیسش را جشن میگیرد و به همین مناسبت اقدام به طراحی تمبری ملی کرده است.
آژانس ووندرمان بلژیک رَوَند کار را توضیح میدهد:
«استمپ باید تمام کودکان گمشده را در بر میگرفت، بدون این که وجه حسی این داستانها را قربانی کند. بنابراین تمرکز کار روی احساس مشترک خانوادههای گمشدگان قرار گرفت: از دست دادن. ما میخواستیم به شفافترین شکل ممکن جای خالی بچهها را در زندگی این خانوادهها نشان دهیم و نتیجهی کار خلاف چیزی شد که مردم از تمبر انتظار دارند: هیچ چهرهای در آن وجود نداشت. به جای عکس بچهها «نبودنشان» به عنوان عنصر اصلی طراحی برجسته شد؛ به عبارت دیگر همه چیز را با هیچچیز به نمایش گذاشتیم.
www.adsoftheworld.com