خبر

چند دلیل برای اینکه چرا دانش‌آموزان باید کاربر «فیلیمومدرسه» باشند؟

نزدیک به پنج سال از آغاز به کار این پلتفرم کمک آموزشی می‌گذرد و هر روز قابلیت‌های آن در حال به روز رسانی و بهتر شدن هستند. «فیلیمومدرسه» به مناسبت تابستان بیش از ۳۰ کلاس مهارتی جذاب تدارک دیده است.

در جامعه سنتی ایران، سال‌ها از سمت وزارت آموزش و پرورش خلاقیتی در بحث آموزش دیده نمی‌شد و حتی دوره‌های کمک آموزشی صرفا از طرف والدین برای دانش آموزان خارج از ساعات درسی و محیط مدرسه به صورت حضوری برگزار می‌شد.

اما یک اتفاق بزرگ، به سرعت این روند را تغییر داد. شیوع همه گیری ویروس کرونا باعث شد که مدارس به مدتی نامعلوم تعطیل شوند، اتفاقی که دنیای آموزش را به سمت و سویی جدید سوق داد.

«آموزش آنلاین» عبارتی که شاید حتی قبل از این جریانات اسمش هم برای بسیاری از خانواده‌ها خنده‌دار به نظر می رسید، اما در مقطعی از زمان به تنها راه ارتباطی دانش آموزان و تحصیل تبدیل شده بود.

اولین تلاش‌های دولت برای برگزاری کلاس‌ها و جلوگیری از دوری بچه‌ها با فضای مدرسه، طراحی و اجرای برنامه «شاد» بود. برنامه‌ای که هنوز بعد از گذشت ۵ سال کاربران زیاد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای خانواده‌هایی که از پس هزینه‌های گزاف کلاس‌های خصوصی برمی‌آمدند هم گرفتن یک معلم خصوصی در خانه یک راهکار مطمئن بود. در همین شرایط هلدینگ «صبا ایده» با یک فکر جدید، اولین برنامه کمک آموزشی را مخصوص دانش‌آموزان طراحی و اجرا کرد. این برنامه با هدف و شعار تحقق توسعه عدالت آموزشی شکل گرفت.

«فیلیمومدرسه» با کمک یک تیم بزرگ از بهترین معلمان کشور مباحث آموزشی کتاب‌های هر پایه تحصیلی را به صورت تصویری با تمرین‌های جذاب آموزش می‌دهد و تا امروز برای دانش‌آموزانی که حتی یک بار از آن استفاده کرده‌اند، بعد از مدرسه، تبدیل به مهمترین منبع آموزشی شده است. ازجمله دلایل این اتفاق اشتراک کم هزینه و در دسترس بودن این پلتفرم است. برعکس باقی پلتفرم‌ها و امکاناتی که در این حوزه به میدان می‌آیند و با تبلیغات گسترده فقط و فقط به فکر هزینه‌های گزاف گرفتن هستند، این پلتفرم کمک آموزشی علاوه بر تولید محتواهای ارزشمند و باکیفیت برای ۴۰۵ شهر دور از مرکز و کم برخوردار و همچنین کشور افغانستان کاملا رایگان است و سال گذشته بیش از ۸ هزار دانش‌آموز افغانستانی به‌صورت رایگان از «فیلیمومدرسه» استفاده کردند.

این پلتفرم درواقع به‌خاطر تولید محتوای تصویری نامش بر سر زبان‌ها افتاد و معروف شد اما باقی امکانات آن چون ارائه «مشاوره و برنامه هفتگی»، مرور درس‌ها با «درسنامه»، «شب امتحان»، «اردوی مهارتی»، «معلم خصوصی» و… ازجمله دیگردلایل محبوبیت آن در میان دانش‌آموزان و معلمان است.

«فیلیمومدرسه» برای روزهای گرم تابستانی هم ۳۰ دوره جذاب، کاربردی و مهارتی طراحی و تولید کرده که علاوه بر دانش‌آموزان، خانواده‌هایشان نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند و بدون اینکه نیازی به خروج از خانه داشته باشند، آموزش ببینند، سرگرم شوند و مدرک بگیرند.

«فیلیمومدرسه» که پیش از این نیز با ارائه دوره‌های آنلاین جامع و کاربردی، شرکت در دوره‌های آموزشی کارگاه رباتیک، کاردستی، فیلم‌سازی با موبایل، تایپوگرافی، زبان کره‌ای و… را فراهم کرده بود، با بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی و به کارگیری اساتید مجرب، محیطی مناسب برای یادگیری و کسب مهارت‌های روزمره بر اساس زندگی ایرانی فراهم کرده که مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن مخاطبان را تقویت می‌‌کند.

همچنین دوره‌های آموزش نجوم، فوتبال، برنامه نویسی (پایتون)، زبان کره‌ای، سرآشپز، ساخت اسلایم و… که برای تابستان ۱۴۰۳ تولید شده‌اند نیز تا امروز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته‌اند و هر روز نزدیک به ۴۵۰ هزار دقیقه تماشا شده‌اند. این پلتفرم از ابتدای تابستان و آغاز کمپین «درس بسه، تابستون با فیلیمومدرسه» تا امروز بیش از ۲۲ هزار کاربر جدید جذب کرده است.

یک خبر خوب به کاربران جدید، علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی «فیلیمومدرسه» پس از انتهای هر دوره، می‌توانند یک مدرک دیجیتالی معتبر دریافت ‌کنند. تا امروز بیش از ۵۷ هزار نفر مراحل دریافت مدرک را آغاز کرده‌اند و بیش از ۳ هزار نفر به واسطه اتمام دوره‌های این پلتفرم، مدرک دریافت کرده‌اند.

پس اگر به دنبال یک برنامه کاربردی با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه می‌گردید، بدون شک پلتفرم «فیلیمومدرسه» پیشنهاد ما به شما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا