شرکت چیپس Layʼs بازگشت افتخار آمیز خود به مسابقه Super Bowl را با راه اندازی کمپینی بر مبنای تقدیر از کشاورزان و تولید کنندگان سیب زمینی مورد نیاز خود جشن میگیرد.
این کمپین تبلیغاتی به کارگردانی تایکا وایتیتی، فیلمساز برنده جایزه اسکار، با زنده کردن حس شیرین چشیدن طعم چیپس Layʼs توجه همه مردم را به سوی خود جلب مینماید.
آگهی تبلیغاتی «کشاورز کوچولو» اولین تلاش این برند زیرمجموعه پپسی از سال ۲۰۲۲ تاکنون به شمار میرود.
این آگهی بازرگانی روایتگر داستانی تکان دهنده است که از خانوادههای واقعی کشاورزان از مزارع «هارتلند» الهام میگیرد.
نسل پنجم یک خانواده کشاورز به تصویرسازی این روایت کمک کرد. در قالب این آگهی تبلیغاتی داستان زندگی یک کشاورز موفق از کودکی تا بزرگسالی بیان خواهد شد.
در ادامه بر روی حفظ سنت و کسب و کار خانوادگی میان کشاورزان آمریکایی تاکید میگردد.
صرف نظر از تبلیغات، Layʼs پیام خود را با پشتیبانی کامل میکند.
تامین بودجه این کار توسط شرکت و بنیاد «PepsiCo» منجر به اجرای طرح ۱ میلیون دلاری حمایت از نسلهای مختلف کشاورزان با مشارکت بنیاد غیر انتفاعی «Farm» شد.
اقدام ابتکاری فوق به دانشجویان متقاضی مدرک رسمی مهندسی کشاورزی کمک کرده و در همین راستا یک سری آموزشهای تجاری و مالی عملی را ارائه میدهد.
همگام با آن، یک سری فرصتهای مربیگری و دسترسی به منابع آموزشی، کمکهای نقدی و ابزارهای برنامه ریزی مالی برای افراد فراهم خواهد شد.
آژانس خلاقیت «Digital Silk» بر روی کسب تجربه دیجیتال مشتریان خود تمرکز کرده و مدیرانش به تدوین استراتژیهای پیشرفته برند و راه اندازی وبسایتهای کاری میپردازند.
طرح جدید Layʼs ضمن تجلیل از تلاش و کوشش خانوادههای کشاورز و سرمایه گذاری در زمینه آینده صنعت کشاورزی، به این ترتیب بر روی تعهد خود به حمایت همه جانبه از کشاورزان محبوبش نیز تاکید میکند.
در آگهی تبلیغاتی یک دقیقه ای این برند چیپس، با صحنه ای از یک مزرعه سرسبز شروع میشود. در ادامه میبینیم که یک دختر نوجوان در حالی در خانه تنها میماند که خانواده اش برای کار در مزرعه از خانه بیرون رفته اند.
او از خانواده خود الهام گرفته و شروع به پرورش یک سیب زمینی کوچک در خانه میکند. در ادامه این سیب زمینی کوچک تحت مراقبت دائمی دختر مهربان خانواده طی چند فصل به بار مینشیند.
در جریان روند فیلمبرداری شاهد آن هستیم که او با اراده ای تزلزل ناپذیر، محصولی منحصر به فرد را کاشته، آبیاری کرده و به دقت مراقبش میباشد.
همزمان با فرا رسیدن فصل برداشت محصول، دختر نوجوان این سیب زمینی که به نوعی حاصل تلاش مستمر اوست را با افتخار به پدرش تقدیم میکند. شرکت هدف از تولید و انتشار این آگهی تبلیغاتی را تقدیر از همین حس افتخار و سربلندی عنوان کرده که در ذره ذره چیپسهای سیب زمینی Layʼs پنهان است.
در نهایت یک ویدئوی سه دقیقه ای با جزئیات بیشتر، بر حال و هوای احساسی فیلم میافزاید.
در رقابت با Layʼs، برند چیپس «Doritos» نیز پس از ده سال وقفه امسال به Super Bowl بازگشته و احتمالا ما را شگفت زده خواهد کرد.
www.designrush.com