خبر

ژیلت: هیچ چیز آسان به دست نمی آید

شاکم گریفین، حتی با یک دست، خود را به عنوان یک بازیکن با ارزش در NFL ثابت کرده است. برند تیغ اصلاح ژیلت، گریفیت را برای الهام بخشیدن به دیگران انتخاب کرده است. در آگهی تبلیغاتی برند مسیر سفر او از دوران کودکی به موفقیت در NFL جشن گرفته می شود.
گریفین با سندروم “باند آمنیوتیک” به دنیا آمد که بر روی دست چپ او تاثیر می گذارد. در نتیجه این اتفاق منجر به قطع یکی از دستان او در دوران کودکی شد. آگهی تبلیغاتی فوق به نام “بهترین تو آسان به دست نمی آید”، با دنبال کردن رد پای زندگی او از دوران کودکی تاکنون، چگونگی غلبه بر همه چالش های زندگی توسط خود گریفین تا رسیدن به NFL را نشان می دهد.
در آگهی تبلیغاتی، پدرش با تشویق او به طی پله های نردبان موفقیت از تمرین های فوتبال در حیاط خلوت خانه تا نخستین اصلاح صورتش، نفشی بزرگ را در این زمینه ایفا می کند. سپس در نهایت او به پیش نویس قرارداد NFL دست می یابد و دور پنجم در خط مقدم تیم “the Seattle Seahawks” به کار گرفته می شود.
این آگهی تبلیغاتی، محصول آژانس Grey نیویورک، در حالی با این خط موضوعی تمام می شود که گریفین با یونیفرم “Seahawks” حود آماده انجام بازی است: “بهترین تو هرگز آسان به دست نمی آید. بهترین چیزی که یک مرد می تواند دریافت کند، یک تیغ اصلاح ژیلت خواهد بود.”

دست اندرکاران
آژانس خلاقیت: GREY نیویورک
مدیر ارشد خلاقیت جهانی: جان پاترولیس
دستیار مدیر ارشد خلاقیت: جف استامپ
مدیر اجرایی خلاقیت: جو مونگوگنیا
دستیار مدیر خلاقیت: جان کوچران، برایان پلوتا
دستیار اجرایی/ رئیس جهانی امور مشتریان: برایان وستون
دستیار/ رئیس امور مشتریان: کوری دابس
مسئول اجرایی امور مشتریان: هانتر تیر
استراتژیست ارشد: جانل بیگز
مدیر پروژه: جوی اسکاریلو
آژانس فیلمسازی: Townhouse
مدیر ارشد فیلمبرداری: جیمز مک فرسون
مدیر تولید: تانیا سالتر
دستیار، تهیه کننده اجرایی کلی: کتی هیل
تهیه کننده کلی فیلم: دانته دا پارما
تهیه کننده موسیقی: کرت استینک
مدیر کسب و کار: سوزان واس

www.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا