کتاب مدیریت استراتژیک برند؛ در مورد برندها است – چرا برندها این قدر مهم هستند، چه چیزی را به مصرفکنندگان نشان میدهند و شرکتها برای مدیریت صحیح آنها چه کاری باید انجام دهند. همانطور که بسیاری از مدیران کسبوکار به درستی تشخیص دادهاند، شاید یکی از باارزشترین داراییهای یک شرکت، برندهایی است که در آنها سرمایهگذاری کردهاند و در طول زمان آن را توسعه دادهاند.
اگرچه برندها داراییهای نامشهودِ ارزشمندی برای شرکتها محسوب میشوند، ولی ایجاد و پرورش یک برند قوی چالشهای قابل توجهی را به همراه دارد. خوشبختانه، مفهوم ارزش ویژه برند – تمرکز اصلی این کتاب – میتواند دیدگاه ارزشمند و مشترکی را در اختیار بازاریابان قرار دهد تا اثرات بالقوه و تعامل استراتژیها و تاکتیکهای مختلف با برندهایشان را تفسیر و ارزیابی کنند.
لازم به ذکر است: کتاب مدیریت استراتژیک برند نوشته؛ کوین لین کلر و ترجمه دکتر سید مهدی جلالی است که توسط انتشارات سیته در بهار ۱۴۰۳ با ویرایش جدید روانه بازار شده است.