ام بی ای نیوز: کمپین کریسمس FedEx، محصول آژانس تبلیغاتی BBDO نیویورک بر اساس پلتفرم برند با عنوان «آن چه ما با تحویل کالا به مردم ارائه می دهیم» ساخته شد. این پلتفرم در سال گذشته معرفی شد و بر روی مصرف کنندگانی متمرکز است که بسته های هدیه را در طول فصل تعطیلات حمل و دریافت می کنند.هدف از ساخت فیلم «بسته هدیه» نمایش جنبه احساسی فرایند تحویل بسته است و فراتر از موضوع بسته ها یا پالت ها به بحث درباره معنا و مفهوم آن برای مردم می پردازد. ستاره آگهی بازرگانی FedEx یک دختر نوجوان است و در ادامه می بینیم که یک بسته ساده FedEx چگونه با تحریک قوه تخیل او، صبح کریسمس را به یک تجربه تعطیلات جادویی برای این دختر تبدیل می کند. این داستان آن دسته از امکانات FedEx را به یاد بینندگان می آورد که نه فقط طی تعطیلات کریسمس، بلکه هر روز توسط این شرکت فراهم می شود.مسئولیت کارگردانی این آگهی تبلیغاتی بر عهده «نوآم مورو» بود که سابقه کارگردانی سری آگهی های تبلیغاتی پارسال برند را نیز در پرونده خود دارد.
مرضیه فروتنwww.thedrum.com