کمپین تبلیغاتی جدید هتل «Tonight» به کارگردانی «لین مکنزی» و محصول آژانس تبلیغاتی «Our Man In Havana» هدفی جز تاکید بر روی مزایای شگفت انگیز اپلیکیشن «HotelTonight» و مهمانان آن ندارد.با پیام «کمتر برنامه ریزی کرده و بیشتر لذت ببرید»، این کمپین تبلیغاتی شاد و فوقالعاده مفرح وضعیت اقامت در هتل فوق را به تصویر میکشد. در ادامه کسانی را میبینیم که حرفه ای سفر کرده، استانداردهای بالا را تجربه نموده و با وجود رزرو لحظه آخری، از شرایط لذت میبرند.در یکی از آگهیهای تبلیغاتی شاد و مفرح هتل، مردی تیزبین را میبینیم که سوار بر وسپا خود، برنده جایزه شده و به این نکته اشاره میکند که انسانهای بزرگ سزاوار بزرگی هستند. در یکی دیگر از آگهیهای تبلیغاتی شاهد حضور زنی شیک و خوش پوش هستیم که ضمن عبور از یک هتل بوتیک، چمدانی بزرگ حاوی یک عینک جذاب را باز کرده و چنین پیامی را به بیننده انتقال میدهد: «اغراق در بسته بندی نشانه ضعف است.» این هتل سزاوار مسافرانی است که زیرک تر، با اعتماد به نفس تر و پیچیده تر از بقیه میباشند.مهمانان هتل با سبک زندگی در حال پیشرفت خود نیازهای منحصر به فردی داشته و به تبع نیاز به حمایتی منحصر به فرد هم دارند. استانداردهای هتل تا حد ممکن بی عیب و نقص هستند.برای مشاهده ویدیو کلیک کیند
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد