شرکت داروسازی دکتر عبیدی با هدف معرفی و اطلاعرسانی شیوۀ مصرف مکمل آهن فروفورت روزانه (®Ferro Fort Daily) کمپین دیجیتالی را با همراهی و ایدهپردازی آژانس تبلیغاتی AdOne اکران کرده است.آذین دائیجواد (مدیر محصول لاین مکمل)، از شرکت داروسازی دکترعبیدی، دربارۀ کمپین اطلاعرسانی فروفورت روزانه ) ®Ferro Fort Daily)گفت: «نزدیک به هشت سال از عمر برند فروفورت شرکت داروسازی دکترعبیدی که ارائهدهندۀ مکملهای آهن است، میگذرد. این برند با توجه به عملکرد مناسب خود، به رهبر بازار حوزۀ فعالیت خود تبدیل شده است. عبیدی نزدیک به یک سال است که محصول فروفورت روزانه)®Ferro FortDaily)را به بازار ارائه کرده است. این محصول نسبت به دو محصول دیگر (فروفورت گاین و فروفورت دئودنال) از نظر مخاطبان و جایگاهتا حدودی متفاوت است. فروفورت روزانه مکملی است که برای پیشگیری از ابتلا به کمخونی تولید شده است.»ایشان در ادامه افزود: «چندی پیش با هدف اطلاعرسانی دربارۀ اهمیت مصرف مکملهای آهن، بخصوص فروفورت روزانه، کمپین دیجیتالی را اجرا کردیم. در حال حاضر از هر ۳ نفر خانم، ۱ نفر در ایران مبتلا به کمخونی است که حدوداً نیمی از آن به کمبود آهن مربوط میشود. بر همین اساس، سازمان بهداشت جهانی بر مصرف مکمل آهن تأکید دارد. با توجه به توصیۀ سازمان بهداشت جهانی، تمامی زنان ۱۵ تا ۵۰ سال باید هفتهای ۶۰ میلیگرم مکمل آهن (معادل ۲ عدد کپسول فروفورت روزانه) مصرف کنند تا از ابتلا به فقر آهن پیشگیری کنند. ما نیز در این کمپین، گروه مخاطبان یاد شده را هدف قرار دادیم. یکی از رسالت های شرکت داروسازی دکترعبیدی، ارتقا سطح سلامت جامعه است. بر همین اساس، اطلاعرسانی درزمینۀ استفاده از مکملهای آهن، به خانمها کمک بسزایی خواهد کرد.برای این کمپین از کانالهایی مانند اینفلوئنسرمارکتینگ، پادکست و تبلیغات بنری استفاده شده است. در بخش اینفلوئنسرمارکتینگ از پزشکان، داروسازان، متخصصان زیبایی و کسانی که سبک زندگی سالمی را در پیش گرفتهاند، کمک گرفته شد. در این مسیر با کمک آژانس ادوان تلاش کردیم مدلی طراحی و از آن برای نتیجه گیری بهتر از اینفلوئنسرمارکتینگ استفاده نماییم. پادکستهای پرشنونده و تبلیغات بنری نیز از جمله کانالهای دیگری بودند که از آنها استفاده کردیم.دائیجواد در پایان افزود: بسیاری از خانمها دربارۀ اهمیت مصرف مکمل آهن آگاهی دارند، اما معمولاً مصرف آن را فراموش میکنند. برای حل این چالش، تقویمی طراحی شد که از طریق نصب آن، دو روز در هفته مصرف مکمل آهن را به مصرفکنندگان یادآوری میکند. اجرای این کمپین در بستر دیجیتال به ما کمک کرد: علاوه بر آگاهی رسانی؛ سطح آگاهی مخاطبان را در رابطه با اهمیت مصرف مکمل آهن ارتقاء دهیم. کمپین تا به امروز با استقبال قابل توجهی روبهرو شده و توانستیم گروه مخاطبان اصلی را تحت تاثیر قرار دهیم.در پایان از تیم ادوان جهت همکاری در این کمپین سپاسگزارم.
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد