خبر

کمپین تازه بانک فراست با روایت «داستان‌های غیرمنتظره اما واقعی» در تگزاس

بانک فراست مرحله تازه کمپین «داستان‌های غیرمنتظره اما واقعی» را در تگزاس از طریق رسانه‌های محیطی، تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد. این کمپین با روایت‌های واقعی از کارکنان بانک، نشان می‌دهد چگونه آن‌ها در موقعیت‌های غیرمعمول به یاری مشتریان آمده‌اند؛ مانند نجات چک گم‌شده در فاضلاب.

از زمان بازسازی برند در سال گذشته، بانک فراست با این رویکرد توانسته به آگاهی ۷۵ درصدی در بازار دست یابد و رشد پایدار خود را میان نسل‌های مختلف مشتریان ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا