خبر

کمپین «تفکر تازه» از Genesis؛ بدون گذشته، بدون محدودیت

کمپین جدید «تفکر تازه» از برند جنسیس (Genesis) با رویکردی متفاوت منتشر شده است. این کمپین بر این نکته تأکید دارد که جنسیس نه گذشته‌ای طولانی دارد، نه تاریخچه‌ای پرزرق‌وبرق و نه وابسته به تفکرات کهنه است؛ و همین را بزرگ‌ترین مزیت خود می‌داند.

در متن این کمپین آمده است: «وقتی درگیر گذشته نیستی، ایده‌های قدیمی نمی‌توانند جلوی پیشرفتت را بگیرند.»

این کمپین در حوزه صنعت خودرو اجرا شده و در قالب محتوای ویدیویی، تصویری و فضای مجازی ارائه شده است. تاکنون شش محتوای رسانه‌ای از آن منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا