برند پوشاک گراد در کمپین شانس خود به ازای هر ۲۳۰ هزار تومان خرید یک شانس برای دریافت پوشاک این مجموعه به مشتریانش داده است.
گراد این روزها کمپینی را اجرا کرده که به گفته ی مدیر روابط عمومی و تبلیغات این مجموعه تا حدود زیادی به شانس مشتریان بستگی دارد. سارا شجاعی دراین رابطه می گوید: این کمپین که در خود مجموعه گراد طراحی شده به جای درنظر گرفتن تخفیف برای مخاطبان در ازای هر ۲۳۰ هزار تومان خرید، یک شانس برای دریافت کالاهای خود مجموعه که می تواند یک دست کت و شلوار یا شاید فقط یک جفت جوراب باشد را دریافت کند.
به این شکل که با خرید مبالغ بیشتر تعداد شانس ها افزوده می شود و مشتری در فروشگاهی که کالایش را تهیه می کند طبق برنامه کامپیوتری با یک کلیک شانس خود را امتحان کرده و جایزه خود را در همان محل خرید دریافت می دارد. به عنوان نمونه برای دریافت جایزه ی کت و شلوار گراد ۱۰ یا ۱۱ شانس لازم است که این تعداد شانس به سیستم ارائه می شود و ممکن است پوچ یا یکی از محصولات این شرکت باشد.
شعار “شانس فقط یک بار در کمدت رو نمی زنه” در این کمپین به چشم می خورد که برگرفته از شانس خرید هر مشتری و برمبنای قیمت خرید اجناس است که روی هم شانس های او را تعیین می کند.
گفتنی است برنامه کامپیوتری کلیک جایزه که توسط خود مشتری در محل فروشگاه های سراسر کشور وجود دارد توسط یک شرکت مجری طرح های آی تی به نام تیام راه اندازی و مدیریت شده و گراد هیچ گونه دسترسی و دخل و تصرفی در سیستم اجرایی کلیک جایزه ها ندارد و همانطور که از نام کمپین مشخص است، جوایز برمبنای شانس مشتری و براساس تعداد شانس هاست که با خرید کسب کرده طراحی و اجرایی می شود.
او در ادامه از برپایی جشنواره تخفیف تابستانی گراد که به زودی اکران می شود خبر داده و افزود: این مجموعه ارتباط با مشتریان و در نظرگرفتن دیدگاه ها و نظرات آنها را در اولویت برنامه های تبلیغی و اجرایی خود قرار داده است.
لازم به ذکر است مجموعه گراد از سال ۸۳ تمامی مراحل طراحی و تولید پوشاک را توسط تجهیزات اتوماتیک و پیشرفته بر مبنای دانش فنی در کشور راه اندازی کرده و مدعی داشتن عنوان بزرگترین تولید کننده پوشاک آقایان در کشوراست و با ۲۲ فروشگاه در سرار کشور فعال است.
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد